Nico de Bont | TBI

Agency: Redkiwi

Hoe kunnen we nieuwe timmermannen aanspreken voor de renovatie aan Het Binnenhof?

De uitdaging

Hoe breng je het werken als timmerman op het Binnenhof in beeld? Nico de Bont zocht samen met Redkiwi een manier om te laten zien hoe bijzonder het is om op zo’n iconische locatie te werken, zonder dat het een standaard “werken bij”-video werd.

nico de bont

De oplossing

Door verschillende prikkende intro’s te maken, gekoppeld met een ander script per doelgroep, hebben we de video flexibel inzetbaar gemaakt voor verschillende doelgroepen.

Zo konden we per versie inspelen op wat hen motiveert: de trots op vakmanschap, de unieke locatie of de teamspirit bij Nico de Bont.

nico de bont

Het resultaat

Een breed inzetbare campagne, waardoor timmermannen jong en oud zich aangesproken voelen. En op lange termijn: een Binnenhof waar weer jarenlang gewerkt kan worden!

nico de bont

Bekijk hier de video: (25 seconden)

Achter de schermen

Klaar om impact te maken?

Neem contact op en zet de eerste stap!

Plan een gesprek