KAREL

De uitdaging

Karel is dé regionale kennispartner voor inkoopadvies, het uitvoeren van inkooptrajecten en contractmanagement voor gemeenten en andere aanbestedende organisaties.

Omdat de organisatie groeit, verder dan de regio West-Brabant, veranderde de organisatie van naam. Wat voorheen Inkoopbureau West-Brabant was, wordt Karel. Hoe kondig je deze naamswijziging het beste aan?

karel

De oplossing

Om de rebranding van Inkoopbureau West-Brabant naar Karel aan te kondigen, hebben we binnen 4 weken een merkvideo gerealiseerd.

Dit hebben we gedaan door eerst samen met het team te bekijken welke elementen een grote rol moeten spelen, plus hoe het merkverhaal van Karel de rode draad door de video kan vormen.

karel

Het resultaat

Het nieuwe merk is met deze video gelanceerd. Zo weten medewerkers, partners én de maatschappij waar Karel voor staat en wat hun dagelijks drijft.

karel

Bekijk hier de merkvideo:

Klaar om impact te maken?

Neem contact op en zet de eerste stap!

Plan intake